Nieuws
Nice to Meat lanceert duurzame leveringsservice in samenwerking met Cold Chain
‘Maximale voedselveiligheid door gekoeld transport’
Nice to Meat, dé (horeca)slagerij voor topkwaliteit, introduceert een vernieuwde en duurzame leveringsservice voor consumenten in samenwerking met transportbedrijf Cold Chain. Cold Chain maakt gebruik van gekoelde bussen waardoor het vlees altijd vers en gekoeld bij de klant thuis wordt geleverd. Daarom is er veel minder verpakkings- en isolatiemateriaal nodig en kunnen de verse, gekoelde producten volgens de hoogste normen van voedselveiligheid met een gerust hart worden ingevroren en bewaard. Bovendien leveren we vanaf nu ook op zaterdag – ideaal voor culinaire weekendplannen. Denk bijvoorbeeld aan een winter BBQ.
Premium vlees en service
De nieuwe service sluit naadloos aan bij de missie van Nice to Meat om klanten het beste te bieden: Topkwaliteit vlees met een premium service én aandacht voor duurzaamheid. Dankzij de samenwerking met Cold Chain wordt gekoeld transport uitgevoerd zonder overbodige verpakkingsmaterialen. Klanten profiteren van een nauwkeurig tijdvak van twee uur bij bezorging, professionele chauffeurs die persoonlijk afleveren, en een handige track-and-trace optie om de bestelling van de klant live te volgen.
Mikel Pouw, slager en eigenaar Nice to Meat
“Bevroren producten die ontdooid aankomen, is door de unieke gekoelde transport van Cold Chain uitgesloten”
“Met deze samenwerking tillen we onze service naar een hoger niveau en maken we de keten sluitend volgens de hoogste HACCP-standaarden op het gebied van voedselveiligheid. Hiermee is Nice to Meat YOUde eerste online slagerij die de voedselveiligheid van haar verse producten maximaal garandeert,” zegt Mikel Pouw, slager én eigenaar van Nice to Meat. “We combineren smaak, gemak, flexibiliteit en duurzaamheid, een voordeel voor onze klanten én voor het milieu.”