donderdag 6 juni 2019

Nice to Meat is Best Managed Company 2019

Een van de 37 bedrijven die is uitgeroepen tot Best Managed Company 2019 door Deloitte is Horecaslager Nice to Meat. Het is inmiddels het derde jaar dat Nice to Meat deze titel mag voeren. Door uitvoerige analyse en volgens een wetenschappelijk onderbouwde onderzoeksmethode heeft de commissie besloten dat Nice to Meat wederom zichzelf innoverend, ambitieus en financieel gezond naar de toekomst mag noemen.

Werkplezier zorgt voor succes

“Wij stralen werkplezier en succes naar binnen en buiten uit. En als wij succesvol zijn, dan zijn onze klanten en medewerkes dat ook”, aldus een verheugde Mikel Pouw directeur van Nice to Meat. Volgens Pouw word je ook echt geselecteerd als bedrijf door Deloitte om in aanmerking te komen voor de titel. En controleren ze zeer nauwkeurig op de onderdelen die zij belangrijk achten, zoals strategie, beleidsvorming, duurzaamheid, de organisatie en de processen erin en naar besturing en beheersing daarvan.

Niet enkel bekend om lekker vlees

Het bedrijf Nice to Meat staat in de foodservice bekend om haar hoge kwaliteit vleesaanbod en door deze titel wordt nu ook kenbaar dat het bedrijf op hoge kwaliteit gemanaged wordt. Een professioneel geleid bedrijf met een gezonde blik naar de toekomst, dat dus ook steeds meer bekend staat om meer dan enkel het lekkere vlees. “Wij zijn enorm trots op deze titel, die wij echt met zijn allen verdienen binnen dit bedrijf”, zegt Pouw. “Het doet mij en Fred (Fred de Blanken, operationeel directeur) enorm veel deugd om te zien dat dit een bedrijf is waar mensen met plezier werken”.

 

“Ik vond het mooi om te zien dat bij private ondernemingen vaak veel trots zit, trots voor het product of de dienst die geleverd wordt. Vaak levert iedereen in zo’n bedrijf daar met hart en ziel een bijdrage aan. En dat heeft weer een enorm positief effect op het succes van zo’n bedrijf." aldus Patrick van Min, Global Business Tax bij Deloitte.

 

Het is inmiddels het derde jaar dat Nice to Meat de titel mag dragen. Bij nog een goede beoordeling zou Nice to Meat zich in 2020 tussen een rijtje bedrijven mogen scharen die Deloitte als Gold Member beschouwen. Een bedrijf dat zich dus al jaren achtereen bewijst als uitstekende en gezonde werkgever.

 

Over Nice to Meat

Familiebedrijf Nice to Meat heeft een historie van bijna 125 jaar en wordt sinds ruim vijfentwintig jaar geleid door de broers Mikel en Patrick Pouw. Het is één van de grootste zelfstandige IFS gecertificeerde horecaslagerijen in Nederland. Als exporteur van vlees is het bedrijf actief in heel Europa. Nice to Meat, met zo’n 80 medewerkers, is leading leverancier voor het internationale 5‐sterren hotelsegment en levert exclusieve vleesproducten uit de hele wereld aan de topgastronomie, variërend van eetcafé tot sterrenrestaurant. Meat is Art is het motto dat het bedrijf, sinds 2013 gevestigd in Almere Poort, consequent uitdraagt.